7 mai 2014

Senin de Mai

Avem castigatoare la Giveaway-ul 26 aprilie - 6 mai, pe numele ei Raluca Silisteanu. Ce ma bucur! Ma bucur tare, ca facem cadouri impreuna - eu ei si ea, prietenelor ei, cu doua vouchere castigate, folosindu-le la cumparaturi in magazinul meu. Felicitari, Raluca! Cutia de bijuterii si brosa, vor pleca la drum spre tine, in curand.

Intre timp, am fost la mare. Am iesit pe autostrada, in timp ce ma indreptam spre serviciu, impreuna cu Robert. O decizie de moment, care ne-a facut ziua perfecta! Mi-era dor sa aud valurile marii, sa-mi simt picioarele in nisip, sa adun scoici aduse la mal, sa mananc cea-mai-delicioasa-inghetata : )) si sa stau sub soare bland de mai.

Dupa intoarecerea acasa, am lucrat intens pentru targul de 1 Iunie, organizat de Ceainaria Tabiet, locul unde gasiti mereu produse lucrate de mine, expuse spre vanzare.




Va astept la targ ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu