23 oct. 2014

Toamna continuă

Mesajele celor care-mi urmaresc activitatea, in mare parte contin comenzi, aprecieri si curiozitati. Despre comenzi, comentez doar faptu` ca oamenii sunt diversi, nehotarati, de neinteles uneori - mai ales cand stabilim anumite detalii la inceput si pe parcurs clientu` schimba intelegerea cu privire la culoare, dimensiuni etc. Cu timpu` am invatat sa stabilesc reguli, sa pun mai multe intrebari, sa trimit poze cu lucrarea in curs, sa nu ma las influentata de "tu hotarasti, o sa-mi placa oricum". Desigur, sunt si clienti cu care impartasesc aceleasi idei si totu` merge "uns", dar putini.

Bun. Mai departe, mesajele cu aprecieri. Nu stiu de ce le scrieti in privat. Tin paginile de FB, pentru a promova ceea ce lucrez, iar feedback-ul pozitiv ma ajuta sa-mi dezvolt activitatea, dar ii va determina si pe ceilalti sa cumpere cu incredere un produs handmade. Daca tot sunteti multumiti, scrieti asta intr-un comentariu public, cu recomandari (share) sau chiar cu note critice. Critica este constructiva, la fel si incurajarea!

Despre curiozitati, e partea despre care as vorbi cel mai mult. Primesc des mesaje de genu`: Ce folosesti pentru a taia petalele florilor? Cu ce lacuiesti? Cum se numeste matrita X? Vreau sa decorez o cutie. Ce sa folosesc? De unde cumperi materiale? Ce site-uri? s.a.m.d. majoritatea fara "Buna ziua!" sau "Multumesc!".
Uneori dau detalii, desi mie mi-a luat ore bune de rasfoit zeci de site-uri, de urmarit tutoriale, de incercari, de esecuri, iar incercari, bani pierduti pe materiale pana sa le descopar pe cele de calitate, dimensiuni potrivite, culoare, pret bun. Alteori evit sa raspund, tocmai pentru ca mi-e rusine de cei care cred ca e normal sa primesti totu`  de-a gata.

Si eu as avea intrebari de pus, oho! dar caut raspunsuri singura. Nu stiam sa exista Sizzix. Nici Spellbinders. Si nici Nestabilities. Nici care-i diferenta dintre un lac bicomponent si unu` fino. Nici cum se aplica patina de invechire sau lacu` pentru quilling. Am cautat zilnic si aflat cam tot ce m-a interesat. Informatia este la indemana tuturor si asa cum eu ma documentez, sigur ca o poate face oricine, chiar mai bine.

Doi ani de activitate, fara trei luni. De-abia astept sa traiesc intamplari noi, pe care sa le povestesc si la anu`, pe vremea asta. Deocamdata, e toamna. O toamna frumoasa, in multe culori!





Faceti un ceai, ascultati muzica si la treaba, ca e multa tare si timpu` trece.
Inspiratie si spor s-aveti! Pe curand!

4 comentarii:

  1. Buna,
    mi-a placut foarte mult acest articol. Ai explicat foarte bine despre curiozitati. Desi exista atatea posibilitati de a afla o informatie, totusi pentru cineva e mult mai usor sa primesca totul mura in gura. Sunt si eu o persoana care cauta singura informatia, si uneori realizez ca pierd foarte mult timp si nu reusesc sa fac ceea ce imi propun. Dar asta e, la inceput mai greu, dupa mai usor.
    Apreciez de fiecare data lucrurile pe care le faci si gasesc aici pe blog informatii utile. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, exact, mult timp cautand. Pot spune chiar, ca e mai mult decat timpul acordat lucrarii si desi el nu se regaseste in pretul final, ma gandesc ca-mi foloseste totusi la dezvoltarea mea personala, ceea ce inseamna ca nu e pierdut degeaba.
      Multumesc pentru aprecieri! :)

      Ștergere
  2. Da, o toamna frumoasa in multe culori......si lucrari superbe. Felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere