23 apr. 2015

Giveaway 7000 likes

Pagina mea de FB - Quilling Gifts - sărbătoreşte cele 7000 like-uri, printr-un GIVEAWAY drept mulţumire pentru aprecierile voastre, cât şi pentru critici, pentru că-mi urmăriţi progresele şi mă susţineţi în continuare, pentru că purtaţi cu drag ceea ce lucrez şi reveniţi cu încredere, pentru că fără toate astea, n-aş fi reuşit să descopăr partea din mine care poate să creeze, să-şi imagineze amestecuri de culori, să înveţe despre texturi şi tehnici. Aprecierile sunt adevărate deschizătoare de drumuri, inimi şi încredere în sine. Vă mulţumesc!

Pentru GIVEAWAY, vă puteţi înscie AICI urmând paşii necesari de participare.


Acum, înapoi în atelier, la modelarea unor noi floricele, care prind viteză maximă de 20 bucăţi în 4 ore neîntrerupte, dar îmi place atât de mult rezultatu` încât presimt ca va urma o lungă perioadă cu lucrări în acest stil : )) Aveţi răbdare, o să-mi treacă!


Ce întâmplare cu verdele ăsta..
Pe curând cu primăvara în jur ca sursă de inspiraţie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu