8 sept. 2014

Petale

Cand e cald si vreau sa ma pierd cu totu`  in handmade, trebuie musai sa ascult de pe youtube sunetul ploii. Ma relaxeza. Ma trimite cu gandu` spre alte vremuri, spre coincidente bune, spre visare. Ploaia ma curata pe dinauntru. Lipseste mirosul de apa, de pamant, de vant. Lipseste mirosul de frunze cazute la inceput de toamna, presate de pasi grabiti. Lipseste adierea racoroasa, in timp ce mai lipesc o petala la anemona alba si delicata. Am terminat 7. Mai am inca 12. Este timp, daca nu cumva o trece toamna fara sa-i observ ploile.


Petale, petale.. Cum trece timpul : ) Intr-o vreme, chiar ma gandeam sa-mi fac un tatuaj cu cateva petale. Petale de magnolie. Mai tarziu, am vrut tatuaj cu o papadie d-aia suflacioasa, ca sa-mi stea drept marturie la cate dorinte mi-am pus. Am renuntat la ambele, ca si la dorinta de a-mi face o camera, un atelier, un colt de citit, de dormit, cu mobilier din paleti. Cam asa :


Poate nu va fi din paleti, dar un atelier sigur voi avea. Unu` separat de casa, cu o masa de lucru mare, cu muzica, cafea, orhidee alba-n geam, multe organizatoare pentru materiale, plus o canapea pentru odihna si citit. Inca putin. In martie voi fi deja in prag de atelier nou.
Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu