17 ian. 2015

Helău 2015!

Ce bună e vacanţa atunci când îţi propui să te odihneşti şi chiar reuşeşti!
Am dormit mult, am împodobit bradu`, am prăjiturit, am sărbătorit în familie, m-am bucurat de zăpadă, de timp liber pentru filme si cărți, de prieteni si cadouri, am pus pe foaie noi planuri, printre care și cel de reducere a timpului pe internet, în favoarea celui pentru învăţat ceea ce tot amân. Am mari şanse să nu reuşesc, dar sper totuşi să folosesc puținul timp rămas liber, pentru a încerca ceva nou și de ajutor în activitățile mele.

- veselie pe fundal -

Mă simt pregătită pentru anul ăsta. Optimistă pentru tot ce mă aşteaptă să creez, să îndeplinesc, să descopăr, să învăţ, să cunosc oameni si locuri noi. Nu mai folosesc FB-ul, decât pentru a-mi promova activitatea şi de două săptămâni lucrez intens, pentru comenzi adunate în perioada de vacanţă, pentru Mărţişor şi magazinele cu care colaborez. Mare diferentă este atunci când laptop-ul rămâne închis ziua întreagă. Volumul de muncă s-a dublat, mă pot concentra şi organiza mai bine, ba chiar îmi rămâne timp pentru o reţetă nouă şi citit zilnic.


Aşadar, am revenit!
E frig afară, dar simt deja primăvara! Cu atâtea flori în atelier, mi-e imposibil să nu mă gândesc la zilele frumoase de Martie, cu zambile, narcise, ghiocei, copaci inmuguriţi şi un soare blând ce dezmorţeşte tot în jur. Oh, iar Mai... Mai e luna mea preferată de când mă numesc Lăcrămioara : ))
Deci, bun venit Primăvară! O primăvară de cinci luni, plină cu flori, culori şi chef de muncă.
Pe curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu