24 ian. 2014

Bufniţe Fistichii

Azi e ziua cu fulgi de zapada uriasi, desi n-a nins deloc pana acum. Craciunul a trecut ca o zi de primavara, dar astazi s-a pus pe treaba iarna. Am stat minute in sir, uitandu-ma pe geam cu admiratie... dar n-a durat mult, pentru ca s-a oprit dupa nici jumatate de ora, deci pot sa ma-ntorc linistita la martisoare mele. Ma si speriasem. Credeam c-a venit intr-adevar iarna.

O prezentare scurta, la ceea ce am lucrat ieri, pentru Giveaway-ul care tocmai s-a terminat, doleanta castigatoarei fiind o brosa in forma de bufnita. Ei bine, n-am lucrat pana acum asa ceva si n-aveam nici o idee cum avea sa arate.. "aratarea" : )) Intr-un sfarsit, parca incepea sa semene cumva, desi a iesit cam grasa si cu aripile mici... si pentru ca voiam sa raman cu un exemplar de prezentare, am mai facut una, sa nu care cumva sa uit "reteta" in caz mai fac si pe alte culori.

Asadar, timp de lucru 2 ore, rasplatite cu 2 patratele de ciocolata cu menta, asa... pentru voie buna si rasfat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu