18 oct. 2014

Toamnă pastel

Fistichiu` consort si-a revenit, e plin de viata, odihnit, roz in obrajori, pregatit sa ma inlocuiasca o saptamana la job. Spuneam in articolul trecut, cat de dor imi este sa stau printre cartoanele mele colorate. Well, de la zis pan` la facut, a fost musai nevoie de o zi de odihna, muzica si niscai activitate casnica, dar am reluat degraba indatoririle fata de clienti, ca destul am amanat.

Asadar, a fost o saptamana plina! E weekend si am un sentiment de multumire c-am reusit sa finalizez din comenzi, sa lucrez si ceva nou, sa lucrez si pentru magazinele cu care colaborez, sa gasesc timp si pentru cumparaturi de materiale noi.
E bine, viata e frumoasa!


Dar ghindele? Oh ghindele astea, in format colturos m-au cucerit! Decupate, pliate, lipite, embosate, pictate, modelat floricele, patinat frunze si iata, ca dupa cateva ore, am reusit sa fac trei cuti pentru marturii in ton cu anotimpul. Detalii despre pret si dimensiuni, gasiti AICI.
 
Acum am in lucru dovleci. In colturi ca si ghindele. Si portocalii, ca tot e culoarea mea preferata zilele astea. Abia astept sa-i finalizez, in caz ca-mi mai ramane ceva timp, dupa sesiunea de muraturi-la-borcan-pentru-iarna.
Revin cu pozele doveditoare.
Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu