29 ian. 2014

32

Nu sunt multi, dar sunt destui pentru cate schimbari am facut, pentru cate momente frumoase am trait si sper sa continui asa, cu principala mea dorinta de a progresa. Ei bine, unele alegeri nu m-au indreptat in directa buna, dar m-am dezmeticit la timp ca sunt pe drum gresit si din astfel de intamplari, continui sa invat, sa fiu pregatita pentru alte drumuri de-acu-nainte.
Am sarbatorit frumos cei 32 de ani impliniti ieri, langa om bun si cu sufletul multumit. Desi am spus ca nu-mi doresc nimic, am primit o tableta.


 Mi-a cam stat inima cand am vazut-o. In timp ce rupeam ambalajul cadoului, ma si gandeam ca voi primi o pereche de manusi sau o agenda pentru "to do"-urile zilnice. E faina, cu husa rosie si pe care habar n-am s-o folosesc : )) Alta treaba de studiat inseamna timp liber pe care nu-l am, o lista mare de comenzi de martisoare, job, o iarna geroasa si o noua propunere de colaborare, despre care voi scrie in curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu