25 ian. 2014

Flori de Mozart

Brrrr... azi n-am iesit din casa si nici nu indraznesc. Stau la etajul 10 si uneori am impresia ca ma zboara vantu` cu tot cu martisoare, pentru ca prea sfidez iarna. S-a pus pe viscolit, iar partea care-mi place din toata furia asta a naturii, e ca am inca bradul impodobit : )) si-mi mai place ca am si geamurile acoperite pe jumatate cu zapada, ca in vremurile copilariei mele, cand mergeam la bunici in vacanta de iarna.

Suiera vantu`, eu ascult colinde, beau ceai si ma gandesc la cei treij-si-ceva de ani, pe care urmeaza sa-i sarbatoresc curand. Mi-e bine cu anii mei, mi-e bine cu ce am in jur, mi-e bine cu ce am realizat pana acum, mi-e bine cu Robert, mi-e bine cu handmade... ma simt plina de pace si pentru prima data, nu-mi mai doresc cadouri. Bine.. poate un sevalet doar. Si un aparat de facut gogosi americane : )) Si niste culori acrilice. Dar tot nu gasesc toate astea necesare de ziua mea. Ce mi se pare necesar, am deja. Liniste, iubire, proiecte, idei noi, curaj, optimism, siguranta, multumire.

Am lucrat cutia asta pentru bijuterii, cu ganduri bune, cum lucrez la fiecare creatie de-a mea. Trei ore de ganduri et voilà !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu