30 nov. 2014

SWAP de toamnă

Pentru că ne plac surprizele şi mai ales, pentru că ne place să dăruim, am ales o zi frumoasă de toamnă şi câteva fete cu mâini dibace, talentate si inimoase, pentru a organiza un mic schimb de cadouri între noi.

În handmade, zilelele trec, pe rând, cu grabă, gânduri, detalii, multe colete trimise, cu dăruire pentru ceea ce lucrăm şi uităm că şi nouă ne place să fim surprinse cu pacheţele mici, învelite în hârtie colorată, la care să desfacem cu bucurie fundiţa legată cu grijă, ştiind că înăuntru e ceva lucrat special pentru noi, cu mult drag, răbdare si pricepere.

Eu de exemplu, am trait cu emoţie nemăsurată, momentul în care am desfăcut cu nerăbdare, cadoul primit de la Simona Pavel (Simcute, pe care o găsiţi AICI), o iubitoare de biciclete, pisici, vulpiţe, căsuţe şi multe alte ilustraţii pictate manual. Tricoul personalizat, cu Cadourile mele Fistichii, e fa-bu-los!
Mulţumesc mult, mult de tot!
Simona în schimb, a primit de la mine, o cutie de bijuterii, cercei pereche cu broşa bufniţă şi o felicitare purtată de vânt, spre Iaşi, locul unde am petrecut zece ani, înainte de a mă muta în Bucureşti. În timp ce lucram, îmi aminteam de toamna aşternută în Parcul Copou, de teii înfloriţi din faţa Mitropoliei, de anii de studenţie, de serile privind de pe Cetăţuia, oraşul nins şi alte multe seri la sanie pe Bucium. Vremuri. Ce vremuri frumoase!
De mâine vine iarna, cu momentele ei de răsfăţ, cu cadouri multe şi brad împodobit, cu vin fiert şi nas îngheţat, cu un nou swap şi noi proiecte de craft.
Pe curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu