28 mai 2015

Cochetărie pe două roţi

Mi-am mai revenit din apatie după ultima decizie a şefului de a lucra în fiecare zi, astfel că, pentru handmade îmi mai rămân 3, 4 ore seara după ora 19. Dacă mai punem la socoteală şi ora de alergat, probabil că voi avea vreo 17 ore de activitate zilnică. Hai că-i bine! Cel puţin, nu-mi voi mai permite să am momente lipsite de inspiraţie or` stări fără chef. În schimb, probabil că voi scrie mai des pe blog şi voi aprecia mai mult fiecare zi de duminică liberă.

Note to self:
Nu mai amâna proiecte în speranţa că va veni momentu` potrivit. Momente vor veni multe şi vor schimba importanţa oricărui moment precedent. Aşadar, dacă ai o idee, o dorinţă de îndeplinit, un unghi bun asupra unei ţinte, nu amâna, nu renunţa, nu pierde timpul!

- Într-o zi o să-mi fac un tricou cu "from where I stand the sun is shining all over the place" ♥ -

                                  
Astăzi norii sunt cam plângăcioşi, dar trag speranţă că pe 6,7 iunie va fi o zi numai bună pentru un târg sub soare blând şi nori pufoşi pe un cer senin. Târgul va fi organizat de SkirtBike în cadrul festivalului urban "Femei pe Mătăsari", iar în centru atenţiei vor fi, desigur, bicicletele.
Duc o luptă de doi ani să învăţ să pedalez, dar frica mă domină, aşa că n-am încotro decât să încurajez mersul pe bicicletă de pe margine. Oh, dacă aţi vedea câtă cochetărie şi culoare flutură pe străzile Bucureştiului la promenada biciclistelor, sigur vă veţi lăsa inspiraţi de veselia şi optimismul celor care susţin mobilitatea urbană, prin mersul pe două roţi. Mai multe detalii despre eveniment găsiţi AICI

Iată cu ce vă voi aştepta la târg, plus multe alte lucruşoare pe aceeaşi temă, care sunt acum în lucru în atelier.




Aşadar, faceţi rost de timp liber, că voie bună veţi găsi pe Mătăsari - 6, 7 iunie ツ Save the date!
Pe curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu