9 iun. 2015

Târg pe Mătăsari

Exceptând soarele nemilos pentru un început de iunie, târgul de pe Mătăsari, a fost ca o bucăţică de vacanţă. Peste tot în jur, plin de veselie, de energie pozitivă, de lume multă, biciclete, flori, culori, multe activităţi, muzicanţi şi cântăreţi.

Am admirat munca celorlalţi artizani, am zumzăit alături de karaokişti (aşa m-am bucurat că cineva a ales să cânte de la The National - I need my girl), am citit, am primit un buchet de spice si lavandă, am luat drept amintire o pereche de cercei, foarte coloraţi, din aţă înfăşurată pe sârmă, am reuşit să beau cea-mai-bună-cafea de la Romană în ambele dimineţi, m-am bucurat de fiecare moment liber lăsându-mi gândurile să se odihnească timp de două zile legate, am conversat cu clienţi despre ceea ce lucrez, despre materiale şi tehnici. A fost un târg mişto, cu vânzare bună! Iată şi câteva imagini:


Voi încerca într-un articol viitor să scriu şi despre detaliile tehnice ce stau la baza pregătirii unui târg, când concurenţa e atât de mare.
Acum înapoi la treabă, că simt că alunec într-o lene, cu dor de mai multe zile libere. Las câteva imagini şi cu ce-am mai lucrat şi n-am reuşit să actualizez : )

 Pe curând, cu lucrări noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu