5 oct. 2020

10 frunze Giveaway

Am desenat frunze în cinci zile cât n-are toamna toată. Pe vremea când tăiam la Silhouette, cumpăram ce desenau alții pentru că eu nu știam să le realizez singură. Apoi m-am înscris la un curs de grafică, am plătit 1500 lei pentru 2 luni și am învățat să trag niște linii în illustrator, mai mult pe partea de logo-uri decât pe cea artistică. Degeaba credeam eu că o să desenez invitații de nuntă și cutii 3D, că treaba era alta. La primul curs îmi amintesc că am avut ca temă să desenăm o rață : ))) Deja la a zecea oră de curs  desenam pe 15 layere pentru o singură imagine. Am mai exersat o vreme după ce-am terminat, apoi am lăsat grafica deoparte pentru cinci ani. Iar acum, într-o zi obișnuită, fiind în concediu, am deschis illustratoru` iar. Mare parte e ca mersul pe bicicletă. Nu uiți, mai ales dacă ai învățat de plăcere. Dar sunt și chestii pe care a trebuit să le caut pe youtube să mi le amintesc. 


Am făcut un total și se pare că m-am oprit din desenat la 137 de frunze : ))) Plus un model de ghinde. Am dubii că voi mai sări vreodată într-un morman cu uscăciuni căzute din copaci, așa cum am făcut-o recent la aproape patruj` de ani ai mei. Așa-i când îți place toamna, mai ales când locuiești într-o țară unde-i un singur anotimp. Bifezi cam tot. Plăcintă de dovleac tot anul, mers prin ploaie zilnic, covor ruginiu greblat frumos prin parcuri, ah și ce frumos e de Halloween, deși alții se vaită că e comercial. La fel zic și despre Crăciun. În schimb eu mă bucur, bucurie, bucuroasă!! : ))) Creez drum drept prin viață din a-mi plăcea cât mai multe lucruri. Oameni, locuri, străzi, anotimpuri, zile, tot, orice, chiar și de o cafea la o terasă mică unde merg des cu omu` indiferent de vreme. 


Mai am câteva de pus pe mockup și de transformat în șase formate pentru a fi arhivate. Pe cele postate aici le puteți găsi în magazinul meu SVG vibes iar pentru cei care vor da subscribe la blogul meu și mă vor înștiința printr-un comentariu despre participarea la acest Giveaway, vor primi un set gratuit de zece frunze via mail. Le puteți folosi la Cricut sau Silhouette pentru coronițe de toamnă, scrapbook, ateliere pentru copii sau alte activități creative. Frunzele sunt deja alese, deci va fi ca o supriză : ))) Mulțumesc și spor la crafting!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu