3 iul. 2014

Fustiţe, soare, pedalare

Fetelor cochetelor luaţi-vă fustiţele colorate, pălăriile, coşurile cu flori şi pedalaţi cu graţie la SkirtBike, pe 6 iulie. Promenada va începe cu ora 16:00, de la Palatul Copiilor (Bd. Tineretului nr. 60) pe traseul Liceul Şincai-Unirii-Universitate-Romană-Aviatorilor-Parcul Herăstrău, capătul fiind Pajiştea Pescaruş a Roabei de Cultură (Intrarea Valului nr. 2)

Eu încă nu ştiu să "biciclesc" atât de bine, încât să-mi fac curaj sa particip la defilare, dar voi fi in Parcul Herăstrău, la târgul de handmade, între orele 15:00-20:00. Aduc biciclete în toate culorile, cu floricele, fundiţe, inimioare, cusute, pictate, transformate cu migală, în pandantive, cercei, brătări, cutii de bijuterii şi alte accesorii. Câteva dintre ele le gasiţi şi în magazinul meu online : www.cadourifistichii.com în categoria "bijuterii". Promit sa actualizez stocul, imediat ce reuşesc să fotografiez tot ce-am lucrat : )


De asemenea, organizatorii Skirtbike au pregătit pentru voi, un candy bar, tombole, concursuri cu premii, cycle chic fashion show, concert, shopping pe bicicleta, dans si multă multă distracţie!



Vă aştept, cu zâmbet si lavanda la masuţa mea cu bunătăţuri colorate! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu