30 oct. 2015

Adio, toamnă!

În ultima perioadă am primit multe vești bune, m-am reîncărcat cu energie pozitivă din întâlnirile cu oameni pe care nu-i mai văzusem demult, am mai învățat chestii noi, două trei chiar și despre mine. Cât de interesantă e viaţa după 30 de ani! : ))

În atelier, toamna e pe sfârşite. N-am reuşit să lucrez tot ce mi-am propus, dar sunt mulţumită că am încercat modele noi şi că am pe listă comenzi pentru evenimente ce vor avea loc abia anul viitor. Sunt absolut încântată că am ales hârtia ca metodă de transformare a ideilor în lucruri.


Crizantemele sunt parte din florile mele preferate, cu mirosul lor amărui, găsite la orice colţ de stradă, rezistente şi două săptămâni, în culori ce mi se lipesc de retină şi-mi înfloresc pe dinăuntru, amintindu-mi de grădina bunicii, de mâinile ei adunând buchete să-mi dea la plecare, să am şi acasă. De dor şi drag, dintr-o bucată de hârtie, am modelat fiecare petală delicată pentru primul meu topiary, pe care sper să vi-l arăt până la prima ninsoare. Aşa-i că nu mai e mult? Brrrr... 


Și ghindele, vai cât îmi sunt de dragi! Le adun din parcuri şi le pun la copt în cuptor până se usucă şi capătă o culoare arămie. Toată casa miroase a lemn, a rășină, a stejar mândru în fața unui soare blând și a ploilor prietenoase. Din ghinde se pot realiza coronițe pentru ușa casei, se pot folosi ca decor pentru mesele festive sau se pot colora împreună cu cei mici.

Detalii despre fiecare produs prezentat, găsiti în magazinul meu online www.cadourifistichii.com
Pe curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu