26 oct. 2015

Dovleci Fistichii

Toamna continuă, mai înnorată zilele astea, dar la fel de frumoasă și creativă. Timpul meu liber de job, plin de handmade, are sens, culoare, imaginație, clienți cu dorințe schimbătoare sau hotărâte, shopping prin magazinele de profil, prieteni, plus un curs de illustrator care mă va ajuta să dau o formă ideilor mele.
Îmi doresc să mai fac un curs de croitorie, dar ăsta e un plan îndepărtat față de cele actuale. E pe listă oricum.

Alți dovlecei, rotunzi, colorați, numai buni pentru mărturii la evenimentele de sezon, pe care i-aș realiza în așa multe forme, încât toamna ar ține loc și de iarnă până m-aș sătura de ei. Profit de mirosul lor aproape în fiecare zi, cu fiecare plăcintă coaptă, savurată alături de cafeaua de dimineață.


Nu cred că v-ați dat seama că-mi place portocaliul : )) așa că voi continua spre convingere. Am lucrat ieri și ultimii dovleci ai toamnei, într-o formă geometrică, deși puteam să-i creez netezi, rotunzi și cu zâmbet de Halloween, dar în varianta colțuroasă îmi sunt și mai dragi. Sunt încăpători, pot fi umpluți cu dulciuri, folosiți ca mărturii, ca decor sau cutie haioasă pentru verighete. 


Dacă v-au plăcut dovlecii, mai poftiți și data viitoare la o nouă sesiune cu ghinde și crizanteme, în forme, mărimi și culori specifice toamnei.
Mai multe detalii despre fiecare produs, găsiți pe site-ul meu www.cadourifistichii.com
Pe curând!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu