20 feb. 2014

AMR 7 zile

Mi-am propus sa scriu mai des pe blog, dar nu reusesc, pentru ca martisoriada e in toi.
Mult de modelat, mult de impachetat, fire prinse pe fiecare cartonas, stampilat, pungute, poze de prezentare, colete de livrat.. Of, de-abia astept vacanta. O vacanta departe, dupa fapta si rasplata ! Munca depusa in luna februarie - daca as lucra lejer - probabil ca mi-a lua cam 5 luni, deci c-am tot atat mi-as sta si in vacanta, dar nu e rost de odihna, cand handmade-ul este... enervant de fain : )) Oricum 10 zile, ma refugiez sigur pe undeva, dupa tot acest haos.

Poate am mai spus, dar repet : imi place de mor sa lucrez prin tehnica decoupage-ului si am lucrat zilele astea masiv, pentru cele doua targuri la care voi participa peste 7 zile. SAPTE ZILE ! Imi cam vine sa urlu, cand ma gandesc la cate mai am de facut.. dar daca mi-a trebuit handmade ca sa renunt la tigari, atunci n-am decat sa suport nopti nedormite, nebunia din atelier, hartii peste tot, idei de-a valma, un job in paralel si inima cat sa-mi sparga pieptul de bucurie, cand numarul clientilor e in crestere.

Ne vedem la Muzeul Taranului Roman, pe 27, 28 februarie si pe 1, 2 martie ma gasiti la I Love Handmade, la Palatul Sutu.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu