10 oct. 2014

Mulţumind, primeşti!

Am pus in asteptare activitatea de handmade. Intucat Fistichiu` consort este rapus de o raceala, servesc neobosita si cu destula placere, la un job de zece ore, desi parca simt dor de o zi libera printre hartoagele mele colorate. Profit de timpu`  asta, ca sa actualizez din lucrarile realizate in ultima perioada, plus cateva materiale pe care le gasiti AICI

(din ce-mi trece prin vene)


... iar prin gand, imi trece faptu` ca mai lucrez quilling doar pe comanda si pe cat de mult imi placea, pe atat il ocolesc acum. Poate fi o perioada. Sau poate ca mi se deschid orizonturi spre noi pasiuni. Ma simt intr-un fel indatorata fata de tehnica asta. M-am lasat de fumat cu ajutoru` ei. M-am mai inzdravenit in alegeri de calitate. Sunt un om mai optimist, mai rabdator, mai atent la detalii, cu alte prioritati si solutii. Sunt creativa, exact ce n-am crezut vreodata ca pot fi. Sper sa apuc vreme sa inchei demn, cateva socoteli cu maiestoasa tehnica, printr-o lucrare care e in stadiu de schita deocamdata, dar care atinge grad de dificultate egal cu tot ce-am lucrat pana acum : ))

Intre timp, modelez cu foc niste crizanteme. Vor urma trandafirii, fulgii de zapada, margaretele, ghindele, iarasi frunze, alte crizanteme si lista continua cu decoupage, cusut pe etamina trei brose, un trandafir urias si timp sa-mi ramana, sa mai aduc ceva nou pe pagina.


Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu