24 sept. 2020

Detoxifiere 9 zile ✓

În postarea anterioară povesteam că am făcut o pauză de o lună după un an fără zahăr, paste, orez, cereale, dulciuri, patiserii și alți carbohidrați d-ăștia rafinați. Ziceam că m-am îngrășat trei kg în prima jumătate, apoi încă unul treptat și apoi zero, curat, frumos, începeam să mă simt ca o doamnă bine care poate mânca orice fără să se îngrașe. Doar că doamenele alea au metabolismul rapid dintotdeauna. Al meu e melc, țestoasă, bănene. Și dacă mănânc cinci salate pe zi, mă îngraș și de la alea. Așa că după o lună de dezmăț culinar, am revenit iar la keto, mai mult pentru că am observat efectul uriaș al unei alimentații proaste asupra emoționalului. Schimbarea în organism de la zero zahăr la ciocolată și alți carbohidrați, e absolut șocantă, jur. De la agitație, nervozitate, nesomn, poftă de dulciuri încontinuu, gândire neclară, trecere de la râs la plâns, puțin mai aveam până să cred că zahărul mă îmbolnăvește psihic. O avea efecte diferite pe alți injectați zilnic cu dulciuri, dar la mine începea să se simtă cu adevărat trecerea asta de la mâncare sănătoasă și sport, la exact alimentația mea de dinainte.

Vorbisem cu cineva care a suferit de ocluzie și s-a vindecat printr-o detoxifiere de nouă zile. Eu n-am nici pe naiba, sănătoasă tun, tensiune, glicemie, colesterol, toate valorile ideale, o să apuc 100 de ani și voi muri de moarte bună. Dar am zis să încerc totuși, că și așa le-am testat cam pe toate. Adunat, am slăbit și m-am îngrășat cam 300 kg în toată viața. Slăbit 10, pus 15. Slăbit 5, pus 2. Slăbit 20, pus 35 : )) Ceva de genu`.

Așa. Și detoxifierea asta supremă, constă în 1200 ml apă, o linguriță de bicarbonat (nu alimentar, ci bicarbonat curat de la farmacie) și două lămâi. Și bei apa asta cu gust clocit timp de 7 zile. Dimineața pe stomacul gol primul pahar, apoi din două în două ore, că cică trebuie băută apa rapiduț cât are proprietăți active. Zis și făcut. Pun, amestec, beau. Oribil. Dar hai că de-acu` am început, n-am voie să mă mai răzgândesc. Cică apă d-asta e bună pentru toată lumea de pe planetă, îndopată cu chimicale și alimente care creează aciditate (nu arsuri la stomac, ci întreg corpu` acid). Apa asta cu lămâie și bicarbonat, alcalinizează corpul, omoară celulele canceroase, bacterii în stomac, intestin etc, deci omoară tot, numa` să trăiești tu bine, sănătos. 

Termini astea 7 zile și abia apoi devine serioasă treaba. În patru pahare de apă (180ml fiecare) puneți 60gr sare amară (se găsește la naturiste - epsom salt). Mâncați dimineată o salată, apoi nimic până a doua zi. La ora 17:00 se bea primul pahar. La ora 19:00 al doilea. Iar la ora 21:00 se face un amestec dintr-o grefă și 120ml ulei măsline. Se bea rapid, ba chiar are gust bun. Mergeți la somn, iar a doua zi dimineață beți și celelalte două pahare, tot la diferență de două ore. În caz c-ați uitat ce gust are un paracetamol ronțăit ca să își facă efectu` mai rapid, eh, apa asta o să vă amărască și viitoarele vieți. Tot ce știați vreodată c-ar fi amar, sarea asta e de zece ori mai amară. De douăj` de ori. De catralioane de ori, amar, AMAR, aammaaaarrr! Bine, ați înțeles.

Deci 7 zile de bicarbonat cu lămâie și 2 zile de epsom salt. Funcționează 100% testat, ba cred că e cea mai mișto cură de detoxifiere încercată vreodată, exceptând gustul, dar na, înduri 9 zile că sfârșitul nu-i ăsta, vă asigur. Efectele sunt colosale. De la energie, somn, reglat tot prin stomac, intestin până la eliminat calculi de la ficat, rinichi, fiere și pe unde mai depui pietre. Dacă ai o piatră pe inimă, o elimini și p-aia : ))) Orice judecată greșită despre cura asta, încetează abia după ce termini al patrulea pahar de sare amară și zici bogdaproste că ai încercat ceva care funcționează într-adevăr. Abia acum sunt sigură că nu mai am nici un cristal de zahăr rătăcit prin mine. Hai, sănătate! Ehe, sănătatea asta nu vine gratuit. Trebuie câștigată prin efort toată viața. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu