23 mai 2020

New challenge

Oricât mi-ar plăcea să scriu, azi voi fi scurtă. Sper. Încerc. Că de obicei uit să mă mai opresc. 
Am început o nouă provocare, după cum bine știți, pentru c-ați ales-o voi dintr-o listă întreagă de alte chestii mișto. Treij` de zile de rețete keto. La care am adăugat și eu 100 crunches și 100 squats. Asta e a patra rețetă, celelalte fiind deja postate pe contul meu de FB - Maria Dinu

Așadar, pentru toți mâncăcioșii de pâine, s-a inventat pâinea fără carbohidrați, yay! Eu oricum n-am fost niciodată cu făinoasele astea. Doar cu dulciurile. Aș fi putut să trăiesc doar cu ciocolată albă, tort de nuci și înghețată de caramel sărat. Mă rog, nu cred c-aș fi trăit prea mult, dar ce bine c-am descoperit keto, fără zahăr, dar cu etythritol care are același gust (30% mai puțin dulce), carbohidrați din oleaginoase și legume, grăsimi, făinuri și alte alternative numai bune de topit rândurile depuse pe ici, pe colo.


Pâinea keto se face din 3 ouă și 3 linguri de brânză cremă. Atât. N-are gust de pâine, clar, dar îți păcălești mintea că poți face sendvișuri măcar. Se separă gălbenușurile, se bat albușurile spumă, se amestecă ușurel cu brânză, sare și ce condimente mai poftiți, se formează pâinici pe foaie de copt și se dă la cuptor 20 minute la 150°C. Ba chiar poți întinde foaie mare să faci lipie pentru burrito sau shaworma de casă. Pentru un sendviș keto, pui între două pâinici d-astea, o felie de cașcaval, o chiftea de carne sau vegetală, avocado, niște felii de castraveți și câteva foi de salată. Bon appétit!


Simplu, rapid, ieftin, gustos, sănătos, keto și ce mai vreți voi! : ))) Asta pentru că am primit o grămadă de mesaje că nu se poate renunța la pâine și la fructe. Pentru o perioadă scurtă, după ani întregi în care ți-ai făcut toate poftele în neștire, cred că poți să te înduri să-i dai o pauză corpului tău. 
Va urma..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu