25 mai 2020

End of challenge.

Treaba asta cu 30 de rețete keto, n-a fost o alegere potrivită, pentru că mă împinge corpul la fasting, așa cum l-am obișuit timp de aproape nouă luni să țină post negru măcar o dată pe săptămână. După ultima provocare de 15 zile fasting și 15 mese, mi-e și mai greu să revin la obișnuința de dinainte. Ori vă dau rețete "cum să faci omletă în treij` de moduri" : ))) ori dau de pomană tot ce gătesc, că nu pot mânca atât, iar de gătit în fiecare zi, poze, postat, e complicat. Așadar, după cinci zile, cum aș da-o, trebuie să renunț. 

Mai degrabă vă scriu despre keto, decât să pun pe-o farfurie avocado, ouă, brânză, carne și salată. Ba chiar gătitul asta îmi epuizează toată motivația de a mai căuta informații despre metabolism și ce-ar trebui să funcționeze bine în corp. Oricum nu cred că urmează careva rețetele mele, că ori n-ai somon ori n-ai chef, cam tot pe-acolo : ))) O să scriu despre sport și ce alte chestii fac eu pentru slăbit frumos, cu focus pe sănătate, nu pe reguli. Cine se simte motivat, își va ajusta singur stilul. Oricum funcționăm diferit și ce ar avea efect pentru mine, poate ție îți face rău, că ori ai colesterol mărit, ori tensiune ori alte complicații care nu dau rezultate la fel. 

Partea frumoasă din toată experiența asta, rămâne tot sportul, chiar dacă am și zile fără chef. Sport fac zilnic acasă, exerciții ușurele, cât să-mi țin mușchii activi până se deschid sălile de fitness. Voi face în continuare cele 100 de abdomene și 100 de genuflexiuni, să văd eu dacă ăia de pe youtube sunt mincinoși cu "before and after 30 days challenge" : ))) Și dacă nu se văd diferențele, îi caut eu și le bat obrazul de vânzători de iluzii ce sunt. Totuși am așa o speranță că trei mii de abdomene nu-s chiar fără efect. Mai degrabă încerc provocări legate de sport, decât de gătit. Vă las totuși ultima rețetă (nu știu dacă există, că e inventată rapid cu ce aveam la îndemână prin frigider) wafălși cu spanac, nom nom nom, habar n-aveți ce delicioși sunt! 💕


Într-un smoothie de spanac, tocați și două ciuperci, plus niște păstăi verzi. Combinația de legume la liberă alegere. În compoziție adăugați două lg. făină cocos, două ouă, 200g cașcaval, niște condimente - eu am pus sare și paprika - și puțin bicarbonat, deși nu cred că e necesar. Data viitoare voi încerca fără. Încingeți wafălul și lăsați la copt vreo 5 minute. Asta e o alternativă a pâinii noastre cea de toate zilele. Ba chiar puteți să formați chiftele și să le coaceți direct în cuptor. Simplu, sănătos, ușor, rapid, ieftin, keto, nutrienți și gust nemaipomenit, pe cuvânt! Bon appétit! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu